Account
Hoe maak ik een account aan?
Stap 1: Klik in de rechterbovenhoek op [Inloggen].
Stap 2: Vul uw emailadres in en druk op de knop [Account aanmaken].
Stap 3: Vul uw gegevens in en druk op de knop [Account aanmaken].
Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam, e-mailadres of wachtwoord?
Stap 1: Log in uw account voor de webshop door rechtsboven op [Inloggen] te klikken.
Stap 2: Vervolgens klikt u onder rechtboven onder [Mijn account] op [Accountoverzicht].
Stap 3: Links ziet u uw accountgegevens waaronder uw naam en emailadres. Klik op [Gegevens wijzigen].
Stap 4: Pas uw gegevens aan en klik op [Bevestigen].
Hoe wijzig ik mijn adres of voeg ik een extra adres toe?
Stap 1: Log in uw account voor de webshop door rechtsboven op [Inloggen] te klikken.
Stap 2: Vervolgens klikt u rechtsboven onder [Mijn account] op [Adressen].
Stap 3: In dit scherm kunt u uw verzend- en afleveradres wijzigen en eventueel alternatieve adressen toevoegen. Wanneer u alternatieve adressen toevoegt kunt u deze aanvinken als actief aflever- of factuuradres. Dit adres zal bij uw volgende bestelling worden ingevuld.
Waar vind ik mijn track & trace code?
Uw track & trace code ontvangt u per mail.
Waar vind ik de gegevens van mijn bestelling terug?
Stap 1: Log in in uw account door rechtsboven op [Inloggen] te klikken.
Stap 2: Vervolgens klikt u rechtsboven onder 'Mijn account’ op [Bestellingen]. U ziet hier een overzicht van uw bestellingen waaronder de besteldatum, bestelnummer, prijs en status.