Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Zoek de titel die u nodig hebt. U kunt in de zoekbalk zoeken op titel. Of u kunt de filters gebruiken om uw zoekresultaten te specificeren.
Stap 2: Klik op het gewenste product. Om het product te bestellen klikt u op de rode knop [Bestellen]. Het product zal vervolgens in uw winkelwagen geplaatst worden.
Let op: u kunt de hoeveelheid artikelen wijzigen in de winkelwagen.
Stap 3: U kunt verder winkelen of doorgaan naar betalen. Klik op de winkelwagen. U ziet hier de producten die u wilt bestellen. U kunt nu de hoeveelheid die u van een artikelen wenst aanpassen. Tevens kunt u in de winkelwagen eventueel een kortingscode of factuurreferentie invullen.
Stap 4: Klik op [Bestellen]. U kunt vervolgens adressen aangeven en eventueel een afwijkend adres toevoegen. Controleer de adresgegevens en klik op [Verder naar betaalmethode].
Stap 5: Kies uw betaalmethode en eventueel uw bank. Klik vervolgens op [Verder naar overzicht]. Let op: alleen zakelijke klanten kunnen bestellingen plaatsen op factuur.
Stap 6: Controleer uw gegevens en de Algemenen voorwaarden. Wanneer u deze accepteert vinkt u het boxje af en klikt u op [Bestellen en betalen].
Stap 7: Doorloop de stappen van uw bank om de betaling en de bestelling af te ronden.
Stap 8: Nadat de bestelling is afgerond zal u een bevestiging van uw bestelling ontvangen per e-mail. Het kan zijn dat deze in uw ongewenste e-mail beland.
Kan ik een beoordelings- of docentenexemplaar bestellen?
Voor het aanvragen van een beoordelings- of docentexemplaar kunt u mailen naar klantenservice@boomtestonderwijs.nl. Wij beoordelen dan of u in aanmerking komt. Wij leveren twee gratis beoordelingsexemplaren per instelling. Mocht u er meer wensen dan kunnen wij die aanbieden met 50% korting.
Docent-/gebruikersexemplaren bieden wij altijd met 50% korting aan.
Ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen
Wellicht is de e-mail in uw ongewenste e-mail beland. Tevens kunt u het emailadres van uw account controleren op eventuele typefouten. Ook kunt u bij twijfel controleren of de bestelling geplaatst is daar naar uw bestellingen te gaan in uw accountoverzicht.
Ga naar de webshop. Log in en klik onder 'Mijn account’ op [Bestellingen]. Hier zit u een overzicht van de door u geplaatste bestellingen.
Staat de uw bestelling er niet bij dan zal deze naar alle waarschijnlijkheid niet geplaatst zijn. Bij twijfel kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Waar vind ik mijn ordernummer?
Uw ordernummer is vermeld in de orderbevestiging die u heeft ontvangen. Tevens kunt u deze opzoeken in uw webshopaccount.
Stap 1: Log in in uw account door rechtsboven op [Inloggen] te klikken.
Stap 2: Vervolgens klikt u rechtsboven onder ‘Mijn account’ op [Bestellingen]. U ziet hier een overzicht van uw bestellingen waaronder de besteldatum, bestelnummer, prijs en status.
Hoe kan ik het afleveradres of factuuradres wijzigen?
Stap 1: Log in in uw account door rechtsboven op [Inloggen] te klikken.
Stap 2: Vervolgens klikt u rechtsboven onder ‘Mijn account’ op [Adressen].
Stap 3: In dit scherm kunt u uw verzend- en afleveradres wijzigen en eventueel alternatieve adressen toevoegen. Wanneer u alternatieve adressen toevoegt kunt u deze aanvinken als actief aflever- of factuuradres. Dit adres zal bij uw volgende bestelling worden ingevuld.
U kunt uw afleveradres ook wijzigen of een alternatief adres toevoegen tijdens het bestelproces:
Stap 1: Nadat u de gewenste artikelen in de winkelmand geplaatst hebt klikt u op [Bestellen].
Stap 2: U kunt vervolgens adressen aanvinken en eventueel een afwijkend adres toevoegen. Controleer de adresgegevens en klik op [Verder naar betaalmethode].
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Wanneer u de bestelling wilt afronden kunt u de Algemene voorwaarden voordat u deze accepteert doorlezen door erop te klikken.
Tevens vindt u de algemenen voorwaarden op:
https://www.boomtestonderwijs.nl/voorwaarden/algemene-voorwaarden