Levertijd en verzendkosten
Waar vind ik mijn track & trace code?
Uw track & trace code ontvangt u per mail.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Controleer eerst de status van uw bestelling aan de hand van de track & trace code die u heeft ontvangen. Heeft u deze niet ontvangen of is er geen status bekend? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen uitzoeken waarom uw bestelling nog niet bezorgd is. Wij raden aan om uw ordernummer (beginnend met BTO) bij de hand te houden zodat we u sneller kunnen helpen!
Waar vind ik de verzendkosten?
De verzendkosten hangen af van uwbestelling en naar welk land de bestelling gestuurd moet worden. In de winkelwagen kunt u de verzendkosten zien.
Bij een bestelling boven de 20 euro worden er binnen Nederland geen verzendkosten berekend!
Door welk bedrijf wordt mijn order bezorgd?
Bestellingen binnen Nederland worden bezorgd door Post NL.
Bestelling naar het buitenland worden bezorgd door FedEx.
Ik woon in het buitenland en wil een bestelling plaatsen zonder BTW berekening
Alle door Boom uitgevers Amsterdam gehanteerde prijzen en tarieven voor leveringen naar andere landen binnen de Europese Unie zijn standaard inclusief btw. Bij leveringen naar landen binnen de Europese Unie brengen wij geen btw in rekening wanneer u bij uw bestelling een geldig btw-nummer opgeeft. Voor leveringen buiten de Europese Unie wordt geen btw in rekening gebracht.